کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدل جدید اتومبیل‌های بنز به آیفون مجهز می‌شود

http://itna.ir/images/docs/000021/n00021393-b.jpgشرکت خودروسازی Daimler آلمان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد گوشی هوشمند آیفون را درسری جدید مدل‌های کلاس A مرسدس بنز به کار گیرد.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازایتنا؛ از این پس افرادی که خودروهای کلاس A مرسدس بنز را خریداری می‌کنند انواع امکانات الکترونیکی و دیجیتالی از مانیتور هوشمند داخلی گرفته تا سیستم کنترلی مرکزی برای ایجاد امنیت بیشتر را در اختیار خواهند داشت.

شرکت Daimler در این خودروهای جدید از سیستم کنترل صوتی Siri نیز بهره برده است.
این سیستم به سرنشینان اتومبیل امکان می‌دهد پیام‌های دریافت شده را بشنوند و پیام‌ جدید ارسال کنند، موسیقی‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند و دیگر فعالیت‌های مورد نظر خود را در اتومبیل انجام دهند.

این سیستم به کمک ترکیب فناوری Drive Kit Plus و ابزار Digital DriveStyle فعالیت خود را انجام می‌دهد.
رانندگان مدل جدید اتومبیل‌های سری A بنز همچنین می‌توانند حین سوار رانندگی به صورت کاملا ایمن با شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیس‌بوک در ارتباط باشند، شبکه‌های رادیویی را انتخاب کنند، نرم‌افزار مربوط به گیرنده ماهواره‌ای GPS مربوط به سیستم Garmin را که مربوط به وضعیت لحظه به لحظه ترافیک در خیابان‌ها می‌شود در اختیار بگیرند، نقشه سه‌بعدی را در اختیار داشته باشند و سیستم‌ جست‌وجوگر اتومبیل را مورد استفاده قرار دهند تا دریابند که در این لحظه اتومبیل در چه موقعیتی قرار گرفته است.

به گزارش سافت‌ گذر؛این قابلیت که از طریق گوشی هوشمند آیفون توسط راننده به کار گرفته می‌شود، به راننده کمک می‌کند تا در پارکینگ‌های شلوغ محل استقرار اتومبیل را شناسایی کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8011 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/12/10 تعداد مشاهده: 1813
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Hamed Hossinian 1390/12/10 13:31
خدییش هرکی میخواد بفهمه ایفون چیه باید بیاد و این مغاله رو بخونه خودتون کمپانی بنز رو که میشناسین و حالا که داره از اپل حمایت میکنه باید به اهمیت اپل و گوشی ایفون پی ببریدو بفهمید که چرا طرف سامسونگ یا نوکیا نرفته چون همشون انگشت کوچیکه ایفون نمیشن.